2012-08-08

AUGUSTI

way out west/göteborg 2011.

av någon anledning börjar jag bli syyypernervös i magen inför min resa imorgon! (diarré sådära.) klockan fyra sätter jag fart mot göteborg och way out west där jag kommer att möta upp my girl melina, vilket i och för sig kommer vara the most epic shizz evurrrrr. YOLO! sedan på söndag åker vi vidare till halmstad för lite champagne, rysk kaviar, ni vet lite relaxation helt enkelt.

efter det åker jag till lund där min efterlängtade ansiktsbehandling väntar. asså tror jag har varit hype på den ända sedan jag bokade den. walla, MEDAN jag bokade den, jag ville att hon skulle göra den på mig. några dagar efter det är det dags för de nya utbytesstudenterna att komma, och som internationell mentor detta år så ska jag vara med och välkomna dem. några aktiviteter ska göras med min mentorsgrupp, och sedan...

LONDON! miriam och jag åker dit ett par dagar innan skolan börjar för att turista oss (ser galet fram emot london dungeon och british museum!!!) och oxford carnival.

så så ser den kommande månaden ut för mig. kommer vara ett episkt slut inför början på en episk termin. längtar såååå mycket tills skolan börjar igen. I WANNA LEARN! *drar upp glasögonen på näsröten* ska försöka hålla er uppdaterade under resans gång... men ni vet hur jag är. bortigare än bortigast.

Inga kommentarer: