2012-08-12

LAST DAY / YESTERDAY

ja, ni vet väl säkert redan att frank ocean ställde in igår. så FUCKING tråkigt. kaos. skandal! alla jag jobbade med igår hade mest sett fram emot honom, förutom en snubbe då som hade kommit för OFWGKTA. istället för att tjafsa om det i hundra år så började vi istället fråga förbipasserande vem av de som var bäst. folks reaktioner var så jävla bäst, vissa blev skiträdda, andra feeett nervösa för att de inte hade en aning om vilka någon av de var, men kanske också för att vi var sex pers i en skog bakom ett stängsel som ropade efter varenda kotte som gick förbi HAHA. men många var fett glada och roliga att prata med. all and all så vann frank ocean såklart. då vi började fråga vem som var bäst utav common och de la soul. HAHAHA så kul!

lite senare sprang vi iväg och tittade på common som var SJUKT BRA och ÄNNU mer handsome i verkligheten än vad han är på bild. hatar alla mina kompisar som lyckades stöta på honom ute under festivalen - men hade jag sett honom hade jag säkert råka lägga en bunifa vid 2:40 HAHA! så yaah, det kanske var för allas bästa att jag inte blev den lyckliga flicka som fick komma upp på scen med honom. (istället blev det en tjej som läser samma program som mig här i lund, haha!)

på kvällen såg jag lite på laleh, loop troop rockers (som, faktiskt, var sjukt bra på att få igång publiken! props till dem!), kraftwerk och såklart OFWGKTA efter den där snubbens snack hela jävla dagen hahaha. kraftwerk var kaos men bjöd på en 3D-show och wolf gang var sick men publiken lame.

det var min WOW-update det. festivalen var inte lika bra som förra året måste jag säga, väldigt många färre artister som jag ville se, men det lätt bästa har såklart varit alla människor jag har hängt med. amne, yusra, sidd, roosevelt, melina, randoms på spårvagnar... otroligt kul har jag haft!

snart sätter jag mig på bussen mot halmstad : )

Inga kommentarer: