2012-08-11

TONIGHT IS THE NIGHT

jag och min gäri amne som jag jobbar med för andra året i rad! bästa tjejen! :D

idag är sista dagen av way out west! har hunnit med en massa jobb i torsdags (men det gjorde ingenting för det var ingen jag ville se då, även fast många sa att florence+the machines var awesomenessa) och en heeelt ledig dag igår. hängde mest med melina och hennes kompis, men träffade på lite folk från lund och stockholm med! och alldeles för många modebloggare haha.. walla, de har tränat bort sin skam HELT. har photosessions hit och dit för att ta dagens outfit mitt bland folk, som om det vore helt normalt... de ser skitknäppa ut HAHA. men de ser iallafall fly ut, även fast jag undrar hur så många orkade springa runt i klackar i leran igår efter regnet. tacka vet jag mina skogshuggar-stövlar! walla det är function before fashion som gäller med mig.

frukost nu! måste ladda upp batterierna inför den tungaste kvällen hittills... frank ocean och common spelar ju!!!!

Inga kommentarer: