2012-10-01

I DO WHAT I DO WHAT I DO

älskar att man på mitt program ba får oss att läsa en bok om hur otroligt sämst internationella NGOs som jobbar i afrika är, och sen ba "sök internships inför nästa termin!!!"

uhm, yah............. man ba *jättemotiverad* *SAJK* *blir TPL* *hoppar av skolan och börjar work the streets istället*

den här helgen, tho. SKITROLIG! jag gjorde mitt bästa med att plugga (vilket egentligen inte säger så mycket alls) men jag var ännu bättre på att ha hypemode inför fest. sittningen i fredags blev en succé - det var asnice att se alla ettor, tvåor och treor merge into a unity för första gången liksom. i lördags skulle det vara en asstor fest i feridas hus. 300 pers hade attendat och alla korridorer på alla tre våningar hade gått med på att hosta varsin fest. tyvärr slutade det med att det bara var tre som faktiskt hade fest men det var fortfarande asmycket folk där och jag var i galet bra sällskap så det var nice ändå! vi avslutade kvällen med att krascha en fest på källarvåningen och sen drog jag hem och käkade stuvade makaroner (hur sjukt gott är det inte?!!!! med lite spiskummin i också, mmmm)

bildbomb!!!!

 legend, wait for it... DARY!

 jack, rose och isberget från titanic HAHA
 rebecca/heidi klum är så över seal
 a whoooole lotta bids-people! precis som det ska vara!
vackra lina och jag sho know how to smize
 såååå bra människor!
jag med beavis och butthead, hähä
 nassim med en gammal födelsedagspresent till sidd HAHAHA walla fett kreativ tjej
ännu fler bra människor!

Inga kommentarer: