2012-10-01

BÄSTA PLUGGMODET


om ni är som mig och behöver lite ljud i bakgrunden när man pluggar men blir alldeles för distraherade av lyricsen när man sätter på musik och börjar sjunga med istället, så har jag bästa tipset för er... sätt på lite regn och pianomusik!

jag skojar inte, det funkar sjuuuukt bra. jag har suttit och skrivit sedan klockan åtta imorse med enbart det i bakgrunden och det sätter VERKLIGEN igång hjärnan. 

NU är jag äntligen klar med det som legat bakom min frånvaro den senaste tiden. har skickat in en ansökan för att få göra en minor field study genom min institution - och inshallah säger jag bara, håll tummarna för mig! kan berätta vad det handlar om lite mer ingående någon annan gång för nu vill jag inget annat än att gå hem och treat myself, naam saying. men jag kan i alla fall berätta att studien såklart handlar om ghana *land of my dreamz*

Inga kommentarer: