2012-12-21

COUNTDOWN

nu är det mindre än en månad kvar tills jag är tillbaka i ghana. ghana pt. II. så sjukt! emellanåt förundras jag faktiskt över att jag fått turen att göra det jag sa att jag skulle göra när jag kom hem i somras. det är så många saker man önskar här i livet men som aldrig uppfylls och av den anledningen är jag extra glad att jag faktiskt tog tag i det och made it happen. så grymt! sedan har jag också turen att gå ett program som ger oss så mycket frihet att faktiskt åka på studieresor och fältstudier och liknande =)

samtidigt som jag är förväntasfull och vill åka typ NU så är jag såklart fett nervös inför själva arbetet. tänk om jag har tagit mig vatten över huvudet??? just nu går jag omkring som en kyckling utan huvud, vetefan vad som behöver ordnas mer inför resan... biljetten är bokad, boendet är typ fixat, litteraturen håller på att läsas och intervjufrågorna är på gång iallafall. men samtidigt måste jag skriva tre tentor samt jobba en del under julhelgen. this should be interesting, hahaha.

längtar galet till att få se de här killarna igen =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vet du var man kan köpa dashikis i sverige?

vixen sa...

inte den blekaste, men kan tänka mig att det kan finnas i afrikanska affärer, eller att de som jobbar där vet