2013-03-20

SAKER JAG SAKNAR MED MITT RUM I LUND


ETT: sova med mitt gosiga duntäcke. ja, det låter fett skumt. men det är sååå mysigt. speciellt när man myser in sig där under tillsammans med någon man tycker om. (okej det där var fett inte sant, hatar att dela täcke med folk, ger alltid A sitt egna täcke när han sover över haha).

TVÅ: en nattlampa. så bra när man vill mysa ner sig och läsa en bok innan läggdags! (wow... allt jag saknar handlar antingen om min säng eller att mysa. mitt mellannamn borde verkligen vara mysamys...)

TRE: en dusch! att slippa behöva gå utomhus för att hämta vatten och sen bära det tre våningar upp till sitt rum! det är ren lyx i nuläget.

FYRA: rätten att kunna stänga av miriams hissmusik som hon har spelat i en timme nu. like, SERIOUSLY? låtarna tjejen spelar låter som något ur vings charterreklamer. och av någon konstig anledning får det mig att vilja sparka någon i ögat HAHA.

ska titta på new girl nu.

Inga kommentarer: