2013-04-05

LIFE IN SHAMBLES


3 dagar kvar. alla har varit jättegulliga med att försöka göra mina sista dagar så minnesvärda som möjligt, även om jag misstänker att en del utav folks hype har att göra med att de helt enkelt bara älskar att gå ut. ; ) vi har kommit till en punkt där alla går runt och undrar vad fan det har blivit utav våra liv, då vi antingen gör ingenting alls, hänger på purple pub eller går runt med lätt ångest över hur sent vi var uppe kvällen innan HAHA. okej, i ärlighetens namn är att åka hem det bästa beslutet jag kunde ta för min akademiska karriär eftersom jag förmodligen inte hade hunnit skriva klart min thesis i tid och hade varit tvungen att stanna och sälja satchet water (påsar med dricksvatten) vid okponglo roadside för resten av mitt liv, men det betyder inte att det är kul. det är det inte alls. jag är lite ledsen idag faktiskt.

Inga kommentarer: