2013-09-27

FREDAG


Hajjjj! Som ni kan se har jag fixat lite med utseendet på både den här bloggen och min Quoteblogg. Hoppas ni gillar det - jag dör för det i alla fall! :D Mina tekniska kunskaper sträcker sig dock inte längre än att använda mall-funktionen här på blogger och därför undrar jag om någon vet hur man centrerar text? Skulle jättegärna vilja ha en centrerad rubrik till mina inlägg och oavsett hur många gånger jag försöker fixa det så blir det alltid kaoz. :( På tal om det - föredrar ni den nya centrerade text i inläggen eller vill ni ha det som det var tidigare? Har en flaw att om jag kollar på något tillräckligt länge så kommer jag tycka att det ser nice ut, vilket är exakt det som har hänt nu, men jag minns att innan tyckte jag att det var galet jobbigt att läsa förut så det är därför jag frågar HAHA.

Igår var jag på Nöjesguidens smygläsningsevent på Weekday tillsammans med Doreen. wÖöÖöÖw, häftigt, jag som aldrig brukar göra såna där saker. Men får passa på grovt medan jag bor i Stockholm, haha. Passade också fett bra då Dodo och jag inte setts på tre år eftersom hon flyttat till USA då det var skön stämning, bra musik och gratis hink hähä. Fett kul att sitta och smygkika på folk också, även fast jag är övertygad om att jag inte var särskilt diskret. Walla det är ett handikapp jag har fått av min mamma. Gärin älskar att titta på folk helt öppet och oblygt. Hon kan stå en meter från mig och studera mina kompisar medan jag pratar med dem HAHA. Under kvällen fick alla som kom varsitt presentkort på Weekday så där ska jag kika lite senare idag och känner jag mig själv rätt så kommer jag enbart kolla på de biiiiilligaste sakerna för att undvika att lägga ut en enda krona extra. The glamorous life of an unemployed development student, hääy.

Nu ska jag avnjuta min mumsiga frukost och sedan titta lite på jobb.

Inga kommentarer: