2013-09-03

SÅ HIMLA YOLO


Är det wierd att jag bott i Skåne i tre år och knappt besökt några andra ställen än Lund och Malmö? Snacka om att vara riktig förortstjej, blir helt obekväm så fort det saknas betong sådär... SAJK. Nej men jag älskar ju natur! Därför är jag så himla glad att min näst sista helg i Skåne spenderades i en klasskompis sommarhus i Österlen tillsammans med annat mysigt folk från klassen. Vi åt en helt gaaaaalen middag och sov över. Bilden ovan är alltså tagen vid soluppgången morgonen efter. Snacka om utsikt :)

Och vaaaaa, vadå näst sista helg i Skåne? Ja, eftersom jag är så himla överdrivet yolo så bestämde jag mig för att flytta tillbaka till Stockholm två dagar innan jag skulle åka ner till Lund för att plugga ryska. Soooo, yeah.  SURPRISE! Min mamma sa att jag skulle ge henne en hjärtattack såsom jag håller på HAHA. Lite spontant kanske (kanske lite bara) men jag känner mig sjuuuukt lycklig över detta beslut. Det känns rätt. Visst känns det också jävligt läskigt eftersom anledningen till min flytt är för att jag vill ge en ärlig chans till jobb- och praktiksökande i min bransch - yani, icke-existerande bransch haha - så måste jag ju iallafall försöka. You Only Live Once!

Inga kommentarer: