2013-10-28

HATERS HUH?


I takt med att bloggar och Instagram har blivit allt större, så har bilder i stil med den ovan blivit vanligare. Varje gång jag ser en sådan tänker jag alltid samma sak. "That's some real kush & wizdom-shit!" Det verkar som att skaran av framgångsrika, men framförallt missförstådda, människor har blivit fler och fler...

ZAJK.


Jag vill inte vara den som är den........... Men jag har svårt att tänka mig att en person har "haters" om den är skön som människa. Liksom, det går emot sig själv. om du är är framgångsrik, men samtidigt är snäll, omtänksam och trevlig så är det bound att folk kommer att tycka om dig. Shoot, de kommer till och med heja på dig! Är du däremot framgångsrik och en douchebag, såå...............


*hur alla kollar på dig medan du tror att du är about dat hater-life*

Det roligaste är dock trenden att posta bilder på insta där man proclaimar att "mina haters är mina motivators", som om de har värsta livsstilen. Bro, du jobbar i en butik/gymmar och reppar kosttillskott/bor ute i orten exakt som alla andra! Om du har "haters" på grund av detta så är det inte för att folk är avundsjuka. Du har haters för att du är en åsna.

Inga kommentarer: