2014-01-23

PARTY IN THE M L M

det mest underbara med att växa upp är ens växande kräsenhet över vilka man väljer att ha i sin omgivning. och jag måste fan säga det, jag har varit tung det senaste året på att samla ihop ett grymt gäng människor! ni är så otroliga på alla sätt; så omtänksamma, så generösa, så genuint snälla, så roliga, så BRA! jag är överlycklig att jag har hittat er och kommer hålla hååååååårt i er, mashallah.

i veckan var jag nämligen och hälsade på två av mina favoritmänniskor nere i malmö, nämligen feridor och sidd. feridor har precis blivit färdig socionom så jag och min böyfriend åkte ner för att gratta henne. det firades med en massa mat och såklart... BALLONGER!!! *snurrar in mig i ballonger a la jocke och ser asnöjd ut*

tillbaka i lunds finaste sal för examensceremoni. 
"DRUUUUNK IN LOOOOOVE" var såklart på högsta volym.
så fina!! och så mycket maaaat!!
jag tror vi överträffade oss själva denna gång vad det gäller dekorationer, tihi.
*superstort hjärta på dessa människor*
sååååå många bra människor samlade på en plats *hjärtat dunkar hårdare*

sen när vi skulle städa tho: 

HAHA!

2 kommentarer:

king farida sa...

e jao du lägger upp den där bilden överallt..god damn it faktöria! Bara massa kärlek till dig din vackra människa. Löööööve uuuuu

vixen sa...

HAHA eee om en har sett, alla har sett 8) då kan man lika gärna lägga upp den fler gånger! hahaha kärlek! :D