2014-03-11

*BEYAUNCAH*



jag behöver seriöst denna kopp i mitt liv så att jag varje morgon kan vakna upp och komma in i *BEYONCE-MODE*. för lets just face it, jag är uppskjutarens mamma. dessutom tycks jag har fått en koncentrationstid på 20 sekunder innan jag hittar något mer intressant att titta på eller läsa om. det är nästan så att jag blir förvånad att jag kommer i tid (eller "i tid" kanske är relativt. räknas det om man är klar två min innan ens arbetspass börjar? *gillar att leka med döden*) till jobbet varje dag.

idag har jag varit ledig, vilket är sååå skönt och sååå annorlunda från att vara helgledig. vardagsledighet äger, för man får så mycket me-time när alla andra jobbar. vaknade imorse och käkade frukost med min killes mamma, åkte hem och drog till mångkulturellt centrum med min syster för att ägna lite tid åt att skriva. har precis varit hemma hos min pappa och lekt med mina småsyskon och lite senare ska jag till gymmet och skypa med en pantertant! ME TIME! jag har dock funderat fett mycket på det här med skiftjobb och undrar fan om det verkligen är någon som gillar det. jag vet inte ens om jag gillar det, även fast jag gillar det vissa dagar namesaying? å ena sidan saknar jag en vanlig jobbvecka med lediga helger, men å andra sidan älskar jag att inte behöva gå upp tidigt på morgonen på grund av följande skäl. meeeeen man ska inte klaga så länge man kan betala sina bills, bills, bills ya'll!! som jag sa, *BEYONCE-MODE*.

Inga kommentarer: