2014-03-12

WOKE UP LIKE

hudvård är aldrig roligare än när det går bra för en, och det är exakt en sådan period jag är inne i nu. efter en 6 veckors kur med aha-syror - som seriöst är the best thing since sliced bread och som alla borde prova på minst en gång! - och ha återvänt till mina favoritprodukter från bioline så har min hy reparerat sig efter förra årets misshandel med för mjäkiga krämer och för mycket experimenterande med kokosolja, lol. extra skönt är det att ha huden under kontroll efter att ha slutat med p-piller och att det enda som är "kvar" är några större finnar som i ärlighetens namn kommer och går i linje med hur mycket vatten jag dricker och socker jag äter. känner mig fly as fux och tror mig gå runt såhär:


trots att jag är för lat för att sminka mig, fixa håret eller ens sätta på mig något mer decent än en överanvänd t-shirt. istället går jag runt och säger: "I woke up like this - flawless!" trots att ingen har frågat.

Inga kommentarer: