2014-06-24

WORLD TOUR

ääääntligen är jag hemma efter vad som känns som en rundtur runt walley walley world! *fortfarande osäker på vad walmart-killen sjunger men kör ba* känns som att jag har varit överallt idag, men när jag tänker efter har jag egentligen bara varit på tre ställen - stan, skärholmen och biblioteket i hallunda. men när man är van vid att enbart röra sig till antingen handen (för pojkvän) eller östermalm (för jobb) så känns just about anything som en resa till rom.

... och rom är vart jag ska imorgon tillsammans med min mamma och syster! är såååå hypad. rom är ju den perfekta staden att åka till för oss tre, då det finns så mycket att göra (och äta!) att vi inte ens kommer ha tid att bli galna på varandra, haha. i vilket fall som helst så har min syster köpt nån hipsteraktig solhatt så om inget annat så kommer jag ha kul med att garva åt henne i den.

slutligen så såg jag att södra sidan har publicerat artikeln efter deras besök hos oss på lägret förra veckan, och den blev så himla bra! wihuuuu!

Inga kommentarer: