2015-02-03

I HAZ MADE IT


YASSSSS. jag överlevde utbildningen och kom ut starkare och mer pepp än någonsin! de två sista dagarna fokuserades på pedagogik och feedback och checkthisoutyall - igår hörde en kompis av sig och ville boka en föreläsning! blev glad och nervös, mest nervös. men det ska nog gå bra I stink.

men först och främst ska jag bara ligga hemma och bli frisk. var ute och härjade med min man igår (vi var på arbetsintervju och åt semlewrap!) men så fort jag kom hem var jag en goner. moms och ang kom förbi och drack te men jag var tvungen att slänga ut dem vid halv tio för att jag var så himla trött. somnade en kvart efter att hade gått.

och idag har jag bara legat hemma och gjort nada. bestämde mig till slut för att ta en ipren (är emot sån voodoo egentligen, men ibland a girl haz to do what a girl haz to do) och nu mår jag myycket bättre. har orkat jobba lite och ringa några samtal och nu tänkte jag... chillnani? HEH jag vet inte.

Inga kommentarer: