2015-01-30

WORLD HOLD ON


men hallå. jag MÅSTE dokumentera detta, annars är jag en delli. för detta år kommer att bli amazeballs och det vore så häftigt att kunna se tillbaka på det. ligger i min kalla säng (utan bae :(), har precis ätit min tredje ask läkerol på två dagar (cause it tastes amazeballs) (ja det är mitt nya favoritord) och har preciiiis målat naglarna. ÄNTLIGEN kan jag måla naglarna igen, jag jobbar inte på pressbyrån längre!!! typ. eh, jag får återkomma med det där. men ja, jobbade mitt sista pass för min nuvarande chef iallafall. så kan vi säga.

JALLAFALL har spenderat hela dagen på sidas högkvarter (säger man ens så? lulz) på första dagen av utbildningen för sida alumni-programmet. så intensivt men så underbart!!! hade två föreläsningar om svenskt och internationellt bistånd där vi fick en massa siffror slängda i ansiktet och massor med knowledge droppat på våra skallar - otrolig intressant. jättesalig blandning av folk också men jag är så glad att jag fick åka hem efter kursens slut och slippa vara social hela kvällen haha. jag är så jävla beat up, den här månaden har inte varit nådig alltså. att springa mellan två jobb och vakna kl halv fem på morgonen för att komma hem åtta på kvällen är fan ingen walk in the park. men jag har klarat det, GO ME! (egentligen inget att skryta om men den obotliga optimisten i mig måste få säga sitt.) nu måste jag fokusera på att inte hamna i en liknande situation framöver. känner att det är så himla mycket som ligger framför mig just nu och jag har till slut insett att jag kan inte haka på allt, jag måste säga nej till vissa saker. senaste halvåret har jag verkligen underskattat mitt behov av vila, har liksom trott att det går att vara borta mer än 12 h om dagen och komma hem 30 min innan man måste lägga sig men nej. är iallafall en erfarenhet rikare.

OK  NU VILL JAG AVSLUTA ON A HAPPY NOTE så jag säger som carlton: jag tar en banan och splittar!

Inga kommentarer: