2014-12-06

jaha...

...då var jag tillbaka. KÄNNS FETT KONSTIGT. som att orden i mitt huvud inte riktigt når mina fingrar. vanan är borta. förhoppningsvis inte alltför långt borta...

jag har inte velat blogga för att undvika att öka mitt datoranvändande. tho on the real real, att skriva dagbok är inte samma sak. för det första tar det längre tid (lol) och för det andra blir det ofta en kronologisk sammanfattning av hur min dag har varit - vilket är fett nice ändå, ibland läser jag igenom mina anteckningar från sist jag var i ghana och det är underbart att ha en dag som "tränade idag och hängde resten av dagen på ish" som inte är något speciellt egentligen men som säger mig så mycket. det jag har saknat med bloggandet är berättandet. och boy har jag mycket att berätta...

om jag ska vara ärlig så fattar jag NADA. nada om hur jag har hamnat här och hur allting har satts i rörelse på samma gång. 1 på miljonen har öppnat många dörrar - tack vare det har jag fått ett nytt jobb (vi unga), en möjlighet att delta i sida alumni (intervju på torsdag!), vi kommer hålla en utställning på MKC nästa april och senast igår var jag på en workshop för framtida kulturutövare i botkyrka. asså FINNS MITT LIV ENS?????

nu har jag målat mina naglar inför kryssningen ikväll (SKA BLI SÅÅÅ KUL!!!) men nu måste jag wash di fatza för att dra mot mkc i god tid. frukostbuffe, hääääy!

Inga kommentarer: