2011-12-27

AFRICA

Snapshot_20111227

I'M SO READY FOR AFRICA, YA'LL! har varit och vaccinerat mig idag. fyra freaking sprutor blev det. två i vardera arm! snubben typ garvade när han såg min min när han berättade hur många stick jag var tvungen att ta och sedan när jag satt och väntade på att han skulle hämta alla grejer hyperventilerade jag (och stressmessade meli och min syster emellanåt).

asså grejen är inte att jag är rädd för sprutor - för det är jag inte. grejen är att jag har ett cok starkt minne från när jag var liten. det är förmodligen bara starkt för att jag skapade så mycket drama HAHA with all the whining and crying and the whatnot. men det var bara det att vaccinet gjorde så jävla ont. inte själva sprutsticket utan SPRUTET! kändes typ som en box from the inside HAHA.

men idag när vi tog sprutorna - det var fett chill! det gjorde inte ont ALLS. nuuuuu däremot... mashallah. HAHA kan typ inte röra på mina armar. i mitt huvud, jag ser EXAKT ut som ace ventura en minut inpå videon. truuue story! :(

med mig hem fick jag också ett vaccin som ska drickas, samt ett recept på malariatabletter. med andra ord, de snålade inte med medicinerna. jag var typ rädd att berätta allt det här för min mami. hon ba: "VAD ÄRE FÖR STÄLLE DU SKA TILL EGENTLIGEN?!" hahahaha jag ba: "yeaah... about thaat..." *spela dum*

Inga kommentarer: