2012-01-23

UPPDATERING #1

hey hey hey! mitt batteri dör snart så i'll have to make this quick men ville ba ge en snabbis-uppdatering...

vi är framme och är vid liv! flyget gick fett smidigt faktiskt, vi mellanlandade ju i istanbul och hade 8 timmar ledigt där. så vi drog in till stan och kollade på en känd moské (sultanahmed) och chillade på ett turkiskt bad ett par timmar. sen när vi äntligen kommit fram till accra efter ytterliggare 8 timmar på flyget så blev vi upplockade utav våra coordinators på det internationella programmet.

det är sjukt men det känns som att jag har varit här aslänge och inte ba i två dagar. trivs ASBRA. alla internationals (fatta ballt att jag kan benämna mig själv som en 'international', jag älskar dem!) är fett coola och ghaneserna är SÅ himla trevliga och glada. har haft det underbart de senaste dagarna, verkligen.

imorgon börjar the general introduction för oss internationella studenter och förhoppningsvis har jag lyckats ladda min dator lite. but until then.... PUSS!

Inga kommentarer: