2013-01-28

NY VECKA

ny dag - ny vecka! tänkte att jag skulle köra hårt den här gången. typ gå lite till stranden och plugga nån dag?  haha nej men jag tänkte köra igång med test drive-a mina intervjuer den här veckan och få ett satans ja eller nej från min future supervisor (i hope). helgen var jäkligt nice - fredag blev såklart förstörd eftersom jag var FÖR hypad. slutade upp med att jag blev aslullig, stack iväg från klubben med en kompis för att käka eftersom jag mådde så illa och lyckades lämna mina skor, nycklar OCH mobil på klubben. som tur var så var allt med min granne, men jag lyckades såklart piss off hela mitt sällskap för att jag var bortigare än bortigast HAHA. annars lugnt. var dock på fest igår kväll hos en kompis chef och arbetskamrater, sjukt bra! ghanianer ääääääälskar att ha kul alltså! det är alldeles underbart att att till och med 60 år gamla män lyckas pricka in the azonto.

kvällens mest spelade låt.

jag vet att det är jättetråkigt med uppdateringar utan bilder så jag ska börja ha med mig min kamera everywhere I go. paparazzi!

Inga kommentarer: