2013-02-10

AH SHIET

scene of the crime(s).

asså HERREGUD!!! vilken morgon!!! jag är ba glad att jag la mig tidigt igår kväll pga ohälsosamt få timmar sömn natten innan, annars hade den här dagen varit the end of me. vaknade kl fem imorse av att någon jävel slog på en megafon och upprepade "praise jesus! hallelujah! testing mircrophone, test one" i, vad som kändes, som en halvtimme. trodde det var någon i receptionen på hostlet som pratade i speakersen i korridorerna (minns att jag tänkte "varför har jag aldrig sett de där speakersen innan??") och ville ba gå ner och skälla ut någon med ett "WE GOT IT, IT'S WORKING!"

till slut dog det ljudet iallafall ut. somnade om. efter en stund kom ett nytt. nu var det en kör som sjöng psalmer. DÖDA MIG. lyckades somna om igen, och vaknade av ett solo sjunget av en kvinna med horribel röst. vid det laget hade solen gått upp och jag pallade inte somna om igen, så jag låg kvar i sängen ett tag och steg upp en stund efter och gick på toa. genom toafönstret kunde jag äntligen se vad the fuzz was coming from. SÅKLART är det någon som har ställt upp ett helt TÄLT utanför vår balkong och håller mässa för minst hundra personer. praise jesus!! har haft minst tre sådana uppväckningar sedan vi kom hit. har fortfarande natta förstått varför just platsen utanför vårt hostel är så populärt för preachers and whatnot. en sak är säker iallafall, och det är att jag kommer att komma hem till sverige som en skillad sovare. kommer inte ha något problem med att sova igenom nåt ljud whatsoever!!

ps. jag tvättade ansiktet och borstade tänderna i rinnande vatten idag!!! har inte hänt på en vecka typ!!!

Inga kommentarer: