2013-10-15

MISS REPRESENTATION


Idag ligger jag hemma eftersom jag har så jäkla ont i min livmoder, så tänkte ta tillfället i akt och se på en film. Tittar fan aldrig på film och är alltid sist med både det och musik (Angi säger alltid att jag är den där som skulle kunna lägga: "har ni hört Rihannas nya låt? Pon de replay?") men just nu orkar jag för ovanlighetens skull inte läsa. Efter att ha spenderat morgonen på en blogg som skrev om objektifiering så har jag precis laddat ner Miss Representation, en film som min syster rekommenderade för ett tag sen ändå så det kändes passande.. Kommer nog bli intressant.

1 kommentar:

nath sa...

Yup, är en kille dålig så är han rent ut sagt värdelös, men d r nt så jag tolkar denna bild. Visst är det betydligt bättre med en kille som är BRA, & man ska vara tacksam om man träffar en sådan som uppskattar en och allt... men då är det viktigt att han har en stark personlighet! Det är aldrig kul med en som för "snällhetens skull" aldrig har en egen åsikt osv... Så tolkar jag det. Men en bad guy hade jag heller nt velat satsa på :-)

Jaha, där ser man. Vad bra att du isf mår bra och trivs när du reser dit. Talar du språket helt flytande då?:-) dvs utan ngn brytning osv?

Yup, har lagt till dig på fb. Bor du i Ghana för närvarande?:-) hur kmr det sig isf? Låter mkt intressant.