2013-11-03

KOMMER NATTA PÅ EN RUBRIK :(

tjarrå! ja ni, det här med att skriva "ordentligt"... insåg att det är natta min grej, och att halva mitt *kReAtIvA fLöW* försvinner när jag skriver med stor bokstav och punkt. fett skumt, visst? och eftersom den här bloggen kommer förbli inkognito så finns det ju ingen anledning för mig att skriva "fint" (fattar inte ens vart idén att jag borde göra det kom ifrån?). bra? bra! :D

den här helgen har varit den första på vääldigt länge som jag inte har jobbat, vilket har varit översoft. spenderade den med att mest ligga i sängs och titta på de två sista harry potter-filmerna. asså FYFAN vad bra de är!!!! jag ska inte ljuga, jag grät ett par gånger, no biggie. har även spelat lite biljard och ätit godaste fit-fit. tuuuuung helg!

den här helgen har även varit den sista på vääldigt länge som jag kommer ha ledigt då jag ska gå en ledarskapskurs under den kommande månaden. utbildningen ges av en organisation som heter futebol da forca, som betyder "fotboll ger styrka" på portugisiska. syftet är att utbilda unga tjejer i ledarskap för att de sedan ska kunna empower (fortfarande ingen aning om vad det ordet är på svenska) andra tjejer - genom fotboll. som gammal fotbollsspelare och som superintresserad av utvecklingsfrågor (för projektet utvecklades ursprungligen i mozambique och har nu tagits till sverige) lät det hur fett som helst, så jag är överhypad på detta!

nu ska jag träna lite på mina push-övningar på gymmet. *nybliven gym-entusiast* *sajk*

Inga kommentarer: