2013-11-03

SOLANGE IS THE SHIT

även om jag har överdrivet med kärlek till queen b, så har jag blivit upp till öronen förälskad i hennes lillasyster. solange knowles är kvinnan jag önskar jag kunde se ut som - garderobsmässigt. de flesta som känner mig vet hur räääällig och framförallt LAT jag kan vara när det kommer till kläder, och det är väldigt få som inspirerar mig klädmässigt.  men solange, damnit. hon har allt jag älskar - blandade mönster, african prints, klänningar - men yani med ett fashion sense HAHA. hon är min kopp te helt enkelt. *inserts emoji-smilie with hearts for eyes*

 mönstrade byxor - check.
 chilla i shorts och bh? yolo!
 african prints - check. 
 så toooight att man knappt kan sitta samt transparent tyg - min kopp te.
 blandade mönster - awesome!
 färgglad maxiklänning med färgglada skor - HELL YEAH
 knälångt - me loves *inserts same emoji-smilie as above*
 afrika-inspirerat - mitt liv.
 udda grönsaker som tryck (kommer du ihåg majsklänningen momi???) - ge till mig nu.

1 kommentar:

Victoria sa...

Håller med, riiktig snyggt!!:)