2014-06-11

THE RETURN OF THE VIX... AGAIN


så många gånger som jag velat börja blogga igen, så många gånger som det har kommit något emellan. vad detta mellan är vet jag inte, men vad jag vet är att tiden bara flyger. idag är det två veckor sedan jag skrev något sist, och tre månader som jag skrev något om mitt liv. alltså mitt liv liv. i mean liiiiiiiiiiv. jag ska leka tokig och säga att mitt nya mål är att lägga upp något varje dag i två veckor, och sen får vi se hur det känns. det viktigaste är att jag får in en rutin av att skriva, vilket jag tror har varit problemet de senaste två åren - jag slutade skriva regelbundet, och jag började aldrig igen.

jag kan ju börja med en nyhetsrapportering över vad som har hänt på sistone:


  • jag har börjat jobba i en ny butik på östermalm där jag trivs helt galet bra med min nya chef och nya kollegor.
  • jag är numera tränare för norsborgs ff damlag, vilket kräver mer tid och kunskaper än vad jag har just nu, men är så jävla kul ändå.
  • jag har varit på bröllop i spanien och fick äntligen besöka min farbrors grav.
  • jag har gått med i en bokklubb...
  • ...och ett mentorsprogram där mina två mentorer är THE SHIZNIT! kunde verkligen inte ha blivit bättre än vad det har blivit nu.
  • yoel och jag jobbar med ett jättespännande fotoprojekt som kommer att lanseras otroligt snart. vad det handlar om? en miljon saker.
nu måste jag ta itu med några mail, men vi ses imorgon ju!

Inga kommentarer: